مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-31سياسي

منازل احداث شده توسط گروه جهادی در فراشبند به بهره برداری رسید


طی مراسمی، با حضور فرمانده سپاه فجر فارس تعداد 5 باب خانه ویژه محرومین و نیازمندان منطقه دژگاه فراشبند که به همت گروه جهادی شهدای این شهرستان و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فراشبند احداث شده بود، - ایسنا/فارس طی مراسمی، با حضور فرمانده سپاه فجر فارس تعداد 5 باب خانه ویژه محرومین و نیازمندان منطقه دژگاه فراشبند که به همت گروه جهادی شهدای این شهرستان و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فراشبند احداث شده بود، تحویل نیازمندان شد.

فرمانده سپاه فجر فارس یکشنبه 9 آبان با همراهی رییس سازمان بسیج سازندگی استان و اعضای شورای اداری فراشبند از پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان بازدید کرد در سفر یک روزه سردار یدالله بوعلی به این شهرستان شهرستان، 5 باب منزل مسکونی ویژه محرومین و نیازمندان منطقه دژگاه فراشبند که به همت گروه جهادی شهدای این شهرستان و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فراشبند احداث شده بود، تحویل نیازمندان بهره بردار شد.

برای ساخت این منازل مسکونی قریب به 20 میلیارد ریال هزینه شده و تمام هزینه های احداث نیز توسط گروه جهادی و خیرین تامین شده است.

همچنین در ادامه این سفر از چند پروژه عمرانی محرومیت زدایی منطقه دژگاه بازدید و 9 قلم لوازم خانگی، لوازم تحریر و هدایای نقدی به دانش آموزان منطقه به خانواده ها و دانش آموزان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل احداث شده توسط گروه جهادی در فراشبند به بهره برداری رسید

منازل احداث شده توسط گروه جهادی در فراشبند به بهره برداری رسید