مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-31سياسي

ارتقاء سواد رسانه ای از مهمترین نیازهای امروز دانش آموزان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی استان، گفت: ارتقاء سواد رسانه ای از مهمترین نیازهای امروز است که می تواند در قالب دروس آموزشی در مدارس و از میان دانش آموزان آغاز شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی استان، گفت: ارتقاء سواد رسانه ای از مهمترین نیازهای امروز است که می تواند در قالب دروس آموزشی در مدارس و از میان دانش آموزان آغاز شود.

احمد حسین فتایی آبان ماه را با توجه به مناسبت های متعدد فرهنگی و دانش آموزی، ماه دانش آموزان عنوان کرد و افزود: دانش آموزان به دلیل قرار داشتن در سنین نوجوانی و حضور بیشتر در سطح جامعه، می توانند بسیار بهتر از مسئولین، آسیب های اجتماعی را درک کرده و با تکیه بر آموزش های درست و اصول تربیتی خانواده، به خوبی با آن مقابله کنند.

وی تصریح کرد: ایده تشکیل مجلس دانش آموزی در راستای رسیدگی و مرتفع ساختن نیازهای این قشر سرنوشت ساز بسیار مفید و کارگشاست و اعضای هیات رییسه این مجلس در استان باید مطالبه گر نیازمندی های دانش آموزان استان از مسئولین باشند.

این مسئول افزود: شناسایی و کشف استعدادهای ویژه فرهنگی و هنری در میان دانش آموزان یکی از اصلی ترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سواد رسانه ای از مهمترین نیازهای امروز دانش آموزان است

ارتقاء سواد رسانه ای از مهمترین نیازهای امروز دانش آموزان است