مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-31سياسي

دوره مجازی «سدید» برای جوانان قزوینی برگزار می شود


دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اعلام کرد: دوره مجازی «سدید» با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از برترین اساتید کشوری برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اعلام کرد: دوره مجازی سدید با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از برترین اساتید کشوری برگزار می شود.

میلاد جباری اظهار کرد: دوره مجازی سدید با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از برترین اساتید کشوری این حوزه در سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره سدید در عرصه های مهارتی و معرفتی 40 ساعت فیلم آموزش غیرآنلاین با ارائه 16 استاد ویژه فعالان فرهنگی، اجتماعی، مدیران و نیروهای میانی تشکل ها و حداکثر مهلت دوره به مدت 60 روز در قالب فیلم های تدریس شده اساتید و همراه با آزمون پایانی هر مباحث به صورت تستی و تصادفی به علاوه آزمون شفاهی در انتهای دوره انجام می شود دوره تحت موبایل و وب و محتوای تصویری و متنی اختصاصی و رقابتی و تعاملی و همراه گفتگوی زنده و مشاوره تشکیلاتی با حضور اساتید صاحب نظر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره مجازی «سدید» برای جوانان قزوینی برگزار می شود

دوره مجازی «سدید» برای جوانان قزوینی برگزار می شود