مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-31حوادث

سرقت کابل مخابرات در گلستان 56 درصد افزایش یافت


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان گفت: میزان دستگیری سارقان سیم های کابل مخابراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در گلستان 56 درصد افزایش یافته است.

- ، سرهنگ کامران یادگاری بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: وقوع سرقت حتی سرقت های خرد احساس امنیت را در جامعه کاهش می دهد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان افزود: متاسفانه وقوع برخی از سرقت ها از جمله سرقت سیم های کابل مخابراتی به دلیل گسترش شرکت های مخابراتی و سهولت در سرقت آن به معضلی در جامعه تبدیل شده که لازم است با همکاری و مشارکت سازمان های مرتبط در این حوزه اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

وی از دستگیری 602 سارق سیم های کابل مخابرات از ابتدای سال جاری خبرداد و گفت: طی این مدت بیش از 77 درصد سرقت سیم های کابل مخابرات توسط ماموران انتظامی کشف و میزان دستگیری سارقان 56 درصد افزایش داشته است.

یادگاری با تاکید بر تقویت گشت های تلفیقی پلیس با شرکت مخابرات در راستای کاهش سرقت در سطح استان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی خدمتگزار در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش می کند با بهره گیری از ظرفیت بسیار مهم مشارکت های مردمی، امنیت مطلوبی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کابل مخابرات در گلستان 56 درصد افزایش یافت

سرقت کابل مخابرات در گلستان 56 درصد افزایش یافت