مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-31اقتصادي

74 درصد جمعیت اسدآباد دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند


تاکنون 74 درصد از جمعیت هدف ثابت شهرستان واکسن دز اول و 46 درصد جمعیت هدف ثابت، واکسن دز دوم خود را دریافت کرده اند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: تاکنون 74 درصد از جمعیت هدف ثابت شهرستان واکسن دز اول و 46 درصد جمعیت هدف ثابت، واکسن دز دوم خود را دریافت کرده اند.

سعید کتابی در جلسه مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد: با احتساب جمعیت سیار شهرستان که در حال تردد هستند 80 درصد از جمعیت هدف شهرستان واکسن دز نوبت اول و 50 درصد نیز واکسن دز نوبت دوم خود را تزریق کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به واکسینه شدن 95درصد از فرهنگیان و کارکنان دستگاه های اداری سطح شهرستان ،تصریح کرد: شهرستان اسدآباد دارای هفت هزار و 661 دانش آموز بین سنین 12تا 17سال بوده که از این تعداد دانش آموز تاکنون هفت هزار نفر معادل 91درصد واکسینه شده اند .

کتابی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت زرد با شرایطی کاملا شکننده به سر می برد خاطر نشان کرد: استمرار در رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان همچنان ضرورت دارد و قطعا در صورت رعایت پروتکل ها در رنگ بندی های جدید آینده بتوان به شرایط آبی رسید.

وی با تاکید بر بازرسی ویژه بازرسان دانشکده علوم پزشکی شهرستان از وضعیت پروتکل های بهداشتی مدارس سطح شهرستان خاطر نشان کرد:شهرستان اسدآباد دارای 208


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 درصد جمعیت اسدآباد دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند

74 درصد جمعیت اسدآباد دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند