مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-31سياسي

در کارخانه ماشین سازی تبریز چه خبر است؟


کارگران معترض ماشین سازی تبریز که به سوءمدیریت در این کارخانه دست به اعتراض زده بودند و برخی مدیران و معاونان و مشاوران را از دفتر کار خودشان اخراج کردند امروز با حضور فرماندار تبریز آرامش در محیط شرکت ماشین سازی تبریز حاکم بوده و کارگران مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز یک شنبه 9 آبان 1400 شورای اسلامی کار، انجمن اسلامی کارخانه ماشین سازی تبریز، اعضای پایگاه مقاومت این شرکت، مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریز، معاون اداره کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز با دعوت مهندس مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در دفتر کار وی حضور یافته و خصوص مشکلات صنفی و داخلی این شرکت تشریک مساعی و هم اندیشی کردند.

مهدوی فرماندار تبریز ضمن ارائه ی رهکارهایی جهت برطرف شدن مسائل صنفی پیش آمده، از مدیرعامل و سایر مسئولان شرکت ماشین سازی که در فرمانداری حضور داشتند، دعوت کرد در محل کارخانه حضور یافته و مانع از بروز مشکل در خط تولید شرکت شوند.

همچین شورای اسلامی کار شرکت ماشین سازی تبریز بیانیه ای منتشر کردند که بدین شرح می باشد: روز شنبه 8 آبان ماه 1400 کارگران پرتلاش و سخت کوش شرکت ماشین سازی تبریز به برخی از رفتارهای مدیران میانی مجموعه منتقد و معترض بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کارخانه ماشین سازی تبریز چه خبر است؟

در کارخانه ماشین سازی تبریز چه خبر است؟