مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-31پزشكي

سلامت روان جامعه از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است


مسئله انگ اجتماعی راه را برای گسترش ارائه خدمات در حوزه اختلالات روانپزشکی سخت کرده و باید با اتخاذ راهبردهایی برای ارتقای آگاهی سلامت روان جامعه تلاش کنیم.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: مسئله انگ اجتماعی راه را برای گسترش ارائه خدمات در حوزه اختلالات روانپزشکی سخت کرده و باید با اتخاذ راهبردهایی برای ارتقای آگاهی سلامت روان جامعه تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کمال حیدری، در اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان که امروز در مرکز همایش های رازی برگزار شد با بیان اینکه بدون تردید یکی از مهم ترین اهداف توسعه در هزاره سوم ارتقای سلامت جامعه است، گفت: در این میان ارتقای سواد سلامت به ویژه سلامت روان یکی از ضروری ترین شاخص های رشد و پویایی یک ملت است؛ آموزش توانمندسازی ها و ترویج سبک زندگی سالم و متناسب با فرهنگ و سنن کشور یکی از مهم ترین ماموریت های حوزه سلامت روان است که بدون شک با سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق، محقق خواهد شد.

وی افزود: مسئله انگ اجتماعی راه را برای گسترش ارائه خدمات در حوزه اختلالات روانپزشکی سخت کرده است و باید با اتخاذ راهبردهایی برای ارتقای آگاهی سلامت روان جامعه تلاش کنیم که حرکت هایی همچون برگزاری این جشنواره، سطح تاثیرگذاری را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان جامعه از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است

سلامت روان جامعه از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است