مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-31اجتماعي

آذربایجان شرقی وضعیت نامناسبی در زمینه تصادفات و ایمنی جاده ها دارد


در زمینه تصادفات و ایمنی جاده ها وضعیت نسبتاً نامناسبی داریم که بخشی از این مشکل به دلیل وضعیت جاده ها و بخشی به دلیل فرهنگ رانندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در جلسه کمیسیون ایمنی حمل ونقل استان، با اشاره به اینکه ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات، یکی از اولویت های اصلی استان است، اظهار داشت: برای تحقق این موضوع نیازمند اراده جدی، فرهنگ سازی و قانون مداری هستیم.

وی افزود:  در زمینه تصادفات و ایمنی جاده ها وضعیت نسبتاً نامناسبی داریم که بخشی از این مشکل به دلیل وضعیت جاده ها و بخشی به دلیل فرهنگ رانندگی است.

  خرم با تأکید بر اینکه تأمین امنیت جانی مردم باید اولویت همه باشد، افزود: یک حرکت جمعی و اساسی برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در استان لازم است.

  استاندار آذربایجان شرقی، هدررفت زمان و استهلاک امکانات را از دیگر آسیب های نامناسب بودن زیرساخت های جاده ای عنوان کرد و گفت: برای تأمین ایمنی حمل ونقل نیازمند اراده همگانی هستیم و در کنار آن فرهنگ سازی و قانون مداری در حوزه فرهنگ ترافیکی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

  خرم با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر تبریز- آذرشهر به دلیل وجود شهرک ها و نواحی صنعتی متعدد، استفاده از سیستم حمل ونقل ریلی را در این مسیر راهگشا دانست و بر فعال سازی مسیر ریلی تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی وضعیت نامناسبی در زمینه تصادفات و ایمنی جاده ها دارد

آذربایجان شرقی وضعیت نامناسبی در زمینه تصادفات و ایمنی جاده ها دارد