مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-31اقتصادي

تشکیل 83 پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین


83 پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: 83 پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: طی هفته گذشته پرونده هایی که در جریان تشدید بازرسی ها از اصناف ثبت و تشکیل شدند در کم ترین زمان ممکن رسیدگی خواهند شد.

وی با بیان اینکه پرونده های تشکیل شده در رابطه با گران فروشی، کم فروشی، و تخلفات صنفی بوده اند، خاطرنشان کرد: در هفته ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان 18 اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: هر هفته تمرکز بازرسی ها بر روی یکی از محصولات اساسی و پرمصرف است و هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی به خصوص برنج موردبررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، این مسئول ادامه داد: با توجه به تعداد بالای واحدهای صنفی و پراکندگی آن ها، صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی تواند نتیجه مطلوب را انتظار داشت، بنابراین در رویکرد جدید تعزیرات در ساماندهی گشت ها، گشت های سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 83 پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین

تشکیل 83 پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین