مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-31اقتصادي

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در گلستان با همکاری فنی و حرفه ای


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: برای اولین بار در کشور، تسهیلات ویژه برای ساخت مسکن توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با همکاری بنیاد مسکن استان پرداخت می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: برای اولین بار در کشور، تسهیلات ویژه برای ساخت مسکن توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با همکاری بنیاد مسکن استان پرداخت می شود.

سیدعلیرضا حسینی طلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور احداث واحدهای مسکونی برای گروه های هدف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ‏استان و توانمندسازی و کمک به تأمین مسکن از طریق پشتیبانی مالی و فنی و تسهیلات بانکی ارزان قیمت، ‏تأمین زمین، تأمین مصالح، کمک و هدایت های فنی از قبیل طراحی، نظارت و سازماندهی گروه های ‏اجرایی ذیصلاح، تفاهم نامه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان منعقد شد.

وی افزود: جامعه هدف این تفاهم نامه در خصوص طرح احداث مسکن در روستاهای مشخص شده و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، خانوارهای دارای واحدهای مسکونی کم دوام، فرسوده و غیر مقاوم در معرض خطر، خانوارهای فاقد بهره مندی از تسهیلات مسکن روستایی ساکن در روستا، تمامی همکاران حوزه دولتی و بخش خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و فاقدین مسکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در گلستان با همکاری فنی و حرفه ای

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در گلستان با همکاری فنی و حرفه ای