مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-31اقتصادي

صید فیل ماهی 150 کیلویی توسط صیادان مازندرانی + عکس


رییس اداره شیلات محمودآباد و نور گفت: صیادان شرکت تعاونی پره متحد در منطقه رستم رود نور یک فیل ماهی 150 کیلویی را صید کرده که برای حفظ و بازسازی و تکثیر تحویل مرکز بازسازی شهید رجایی ساری گردید.

- بهروز عمرانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس محمودآباد، اظهار کرد: حوالی ظهر پنجشنبه 6 آبان ماه ماه 1400 صیادان پره ماهیگیری متحد رستم رود شهرستان نور موفق به صید یک فیل ماهی به وزن 150 کیلوگرم که بیش از 15 کیلو خاویار داشت شدند.

وی افزود: این فیل ماهی پس از تحویل به اداره شیلات به صورت زنده و سالم به مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر شهید رجایی ساری وابسته به اداره کل شیلات استان مازندران که مهمترین ماموریت آن نگهداری، مرمت و تکثیر این گونه های نایاب است تحویل داده شد.

  عمرانی تصریح کرد: این گونه ماهی به صورت زنده در مرکز شهید رجایی ساری نگهداری تا در زمان مناسب جهت تکثیر و بازسازی ذخایر دریای خزر مورد استفاد قرار گیرد.

رییس اداره شیلات محمودآباد و نور تاکید کرد: نگهداری این ماهی ها خیلی مهم است و تمام تلاش شیلات و محیط زیست برای حفظ این گونه ارزشمند پای این کار هستند تا این گونه بسیار ارزشمند در دریا حفظ و حراست شود.

وی در پایان گفت: طبق قوانین بین المللی، صید تجاری ماهیان خاویاری توسط کشورهای حاشیه دریای خزر ممنوع بوده و ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید فیل ماهی 150 کیلویی توسط صیادان مازندرانی + عکس

صید فیل ماهی 150 کیلویی توسط صیادان مازندرانی + عکس