مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-31بين الملل

نصب تصاویر جورج قرداحی در خیابان های صنعاء


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مردم یمن با نصب تصویر جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان بر روی بیلبورد تبلیغاتی در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء، - مردم یمن به نشانه حمایت از وزیر اطلاع رسانی لبنان در برابر هجمه رسانه های عربی و سعودی، تصاویر او را در خیابان های صنعاء نصب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مردم یمن با نصب تصویر جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان بر روی بیلبورد تبلیغاتی در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء، حمایت خود از قرداحی را اعلام کردند.

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در حساب توییتری خود تصویری از جورج قرداحی که در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء نصب شده، منتشر کرد.

در کنار تصویر قرداحی عبارت نعم جورج- حرب- الیمن- عبثیه (بله جورج جنگ یمن بیهوده است) نوشته شده است.

اخیرا مصاحبه ای از قرداحی در رسانه های لبنانی منتشر شد که مربوط به پیش از انتصاب وی در منصب وزارت است و وی در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره تحولات جاری در یمن می گوید که تجاوز وحشیانه به یمن باید متوقف شود.

آن چه که یمنی ها انجام می دهند، حقوق قانونی آن ها در دفاع از خود است و من پایداری مردم یمن در قبال این تجاوز را ارج می نهم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تصاویر جورج قرداحی در خیابان های صنعاء

نصب تصاویر جورج قرداحی در خیابان های صنعاء