مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-31سياسي

یامین پور تودیع و صفارهرندی معرفی شد


سجاد صفارهرندی به عنوان مدیر جدید پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری معرفی و از وحید یامین پور نیز در مراسمی قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در مراسمی که روز یکشنبه (9 آبان ماه) با حضور محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران بخش های گوناگون حوزه هنری در حوزه هنری برگزار شد، سجاد صفارهرندی به عنوان مدیر جدید پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری معرفی شد.

رییس حوزه هنری در این نشست گفت: وحید یامین پور، عضوی از خانواده حوزه هنری است و رفتن ایشان از حوزه هنری تنها بر اساس تعینات اداری است.

همچنین خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای سجاد صفارهرندی در مسئولیت جدید داریم.

محمدمهدی دادمان افزود: امید است تا همه حوزه هنری همانند پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی بستری باشد برای جوانه زدن و رشد کردن نهال هایی که هسته های معرفتی، فرهنگی و هنری را شکل دهد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی ادامه داد: در روزگاری که فرصت ها و ظرفیت های به دست آمده در جمهوری اسلامی دچار ساختارزدگی شده است، وجود پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در حوزه هنری که به دور از هرگونه ساختارزدگی به خوبی شکل گرفته و به کار خود ادامه می دهد، موجب دلگرمی است؛ چرا که پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی دارای جوشش از درون، هویت جمعی، سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور تودیع و صفارهرندی معرفی شد

یامین پور تودیع و صفارهرندی معرفی شد