مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-31اقتصادي

وزارت صمت مکلف به رصد روزانه قیمت لوازم خانگی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کیوان گردان مدیر کل صنایع برقی، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت دقایقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی درباره نشست تولید کنندگان لوازم خانگی با محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: - مدیرکل صنایع برقی، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در نشست تولیدکنندگان با معاون اول رییس جمهور قرار شد این وزارت خانه قیمت لوازم خانگی در بازار را به صورت روزانه رصد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کیوان گردان مدیر کل صنایع برقی، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت دقایقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی درباره نشست تولید کنندگان لوازم خانگی با محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: با توجه به حمایت های جدی کشور و نظام از تولید داخل لوازم خانگی، معاون رییس جمهور تأکید داشت نگاه به کیفیت این کالا ها که جزو حقوق مصرف کننده است، رعایت شود.

وی افزود: در این نشست به صراحت گلایه هایی از سوی معاون اول رییس جمهور از تولید کنندگان لوازم خانگی مطرح و گفته شد تا این صنایع در مسیر منافع مردم حرکت کند.

گردان اظهار داشت: دیگر دستور معاون اول رییس جمهور در خصوص ورود تولید کنندگان لوازم خانگی به حوزه خرده فروشی بود که مورد تأکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت مکلف به رصد روزانه قیمت لوازم خانگی شد

وزارت صمت مکلف به رصد روزانه قیمت لوازم خانگی شد