مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-31پزشكي

دومین روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خراسان جنوبی طی دو روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا نداشته و مجموع فوتی های استان تا این لحظه یک هزار و 192 نفر است.

- محمد دهقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 106 آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان انجام شد که منجر به شناسایی 45 بیمار جدید و از 148 آزمایش سریع کرونا 27 بیمار جدید شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 185 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که 87 نفر کرونا مثبت اند، بیان داشت: از این تعداد 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به روند فوت شدگان ناشی از این ویروس در استان اشاره و مطرح کرد: خراسان جنوبی طی دو روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا نداشته و مجموع فوتی های استان تا این لحظه یک هزار و 192 نفر است.

دهقانی از افزایش 10 درصدی موارد بستری بیماران حاد تنفسی نیز در استان خبرداد و افزود: هفته گذشته به طور متوسط 168 نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری بودند که امروز به 185 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون نوبت دوم در استان 50 درصد است، اضافه کرد: پوشش واکسیناسیون افرادی که دُز اول واکسن را دریافت کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی

دومین روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی