مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-31اقتصادي

صادرات یک میلیارد دلاری دانش بنیان ها در سال 2020


بیستمین رویداد «یکشنبه های صادراتی» صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز یکشنبه 9 آبان ماه سال جاری با حضور هیات تجاری و فناوری در حوزه صنعت ساختمان از کشور گامبیا به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش بنیان به این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان، برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان و آشنایی بیشتر شرکت های دانش بنیان با فرصت ها و چالش های حضور در بازارهای بین المللی، رویداد یکشنبه های صادراتی را به صورت هفتگی برگزار می کند.

در این رویدادها یک هیات تجاری از بازارهای هدف تجاری با شرکت های دانش بنیان به صورت حضوری و آنلاین دیدار می کنند و ضمن آشنایی با توانمندی های شرکت های دانش بنیان در هر حوزه، امکانات و فرصت های حضور آنها در بازار کشور هدف را تشریح و بررسی می کنند.

بر اساس این گزارش، در این یکشنبه صادراتی ، صندوق نوآوری میزبان هیاتی تجاری و فناوری در حوزه صنعت ساختمان از کشور گامبیا بود.

  دکتر مرضیه شاوردی، مدیرتوانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفاییِ در این رویداد با بیان اینکه وضعیت نوآوری کشورها بر اساس شاخص جهانی سنجیده می شود، گفت: ایران بر اساس گزارش 2021 سازمان مالکیت فکری ایران، در حوزه نوآوری موفق به کسب رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیارد دلاری دانش بنیان ها در سال 2020

صادرات یک میلیارد دلاری دانش بنیان ها در سال 2020