مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-31اقتصادي

تصفیه خانه میناب 73 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد


تصفیه خانه فاضلاب میناب در سه مرحله و برای 73 هزار نفرجمعیت طراحی شده است که در مرحله نخست 36 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

- ، امین قصمی اظهار کرد: ظرفیت شبکه تصفیه خانه فاضلاب میناب 22 هزار و 860 مترمکعب در شبانه روز است که در حال حاضر در مرحله نخست 2هزار فقره انشعاب در این شهرستان به این شبکه وصل شده است.

وی ابراز داشت: تصفیه خانه فاضلاب میناب در سه مرحله و برای 73 هزار نفرجمعیت طراحی شده است که در مرحله نخست 36 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

قصمی بیان داشت: ظرفیت مرحله نخست تصفیه خانه فاضلاب میناب هشت هزار و 200 مترمکعب در شبانه روز است که از پیشرفت 92 درصدی برخوردار است.

طول شبکه مرحله نخست این تصفیه خانه 60 کیلومتر است که تاکنون 40 کیلومتر آن اجرا شده و 20 کیلومتر آن باقی مانده است.

قصمی با اشاره به اینکه پساب تولید شده تصفیه خانه میناب در بخش کشاورزی استفاده خواهد شد، تاکید کرد: با جدیت پیگیر وارد مدار کردن مرحله نخست تصفیه خانه میناب هستیم.

با استفاده از آب تصفیه شده سد سرنی، کیفیت آب شرب در شهرستان میناب ارتقاء پیدا می کند و شرایط این منطقه بهبود قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان ابراز داشت: سد سرنی متشکل از سه بخش سد، خط انتقال و تصفیه خانه است که تصفیه خانه این پروژه توانایی تصفیه 2 مترمکعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه میناب 73 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد

تصفیه خانه میناب 73 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد