مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:202021-10-31سياسي

تجمع دانشجویان در تهران برای اعتراض به تجاوز عربستان به یمن + تصاویر


در این تجمع که مقابل ساختمان سفارت لبنان برگزار شد، دانشجویان با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود خائن» و «الله الله اکبر» از صحبت های اخیر وزیر اطلاع رسانی کشور لبنان در دفاع از مردم یمن دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تعدادی از دانشجویان دانشگاه های تهران با اشاره به دفاع تمام قد از سخنان وزیر اطلاع رسانی لبنان اعلام کردند که تجاوز و کشتار بی رحمانه عربستان در یمن باید متوقف شود.

جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران ظهر امروز یکشنبه به همراه تعدادی از جوانان کشور لبنان در تهران دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

در این تجمع که مقابل ساختمان سفارت لبنان برگزار شد، دانشجویان با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آل سعود خائن و الله الله اکبر از صحبت های اخیر وزیر اطلاع رسانی کشور لبنان در دفاع از مردم یمن دفاع کردند.

یکی از این دانشجویان در این باره گفت: به تازگی جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان، کشور عربستان را تهدید کرد و خواستار توقف اقدامات وحشیانه این کشور بر علیه مردم یمن شد که دولت عربستان از این صحبت های به حق، ناراحت و خواستار عذرخواهی دولت لبنان شد.

وی افزود: مدتی است که عربستان جنگی نابرابر علیه مردم مظلوم یمن به راه انداخته و موجب کشته شدن بسیاری از کودکان و سایر اقشار بی گناه این کشور شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان در تهران برای اعتراض به تجاوز عربستان به یمن + تصاویر

تجمع دانشجویان در تهران برای اعتراض به تجاوز عربستان به یمن + تصاویر