مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:202021-10-31حوادث

52 قلم داروی قاچاق و کمیاب از یک داروخانه در کرمان کشف شد


جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف 52 قلم داروی قاچاق و کمیاب از یک داروخانه به ارزش 380 میلیون ریال در سطح شهر کرمان خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو نفر در زمینه خرید و فروش داروهای قاچاق در فضای مجازی و حقیقی مطلع شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مأموران از محل دپوی داروی قاچاق در یک داروخانه مطمئن و ضمن هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان از داروخانه بازدید کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: در بازرسی از محل 52 قلم داروی قاچاق و کمیاب که برای بیماری هایی نظیر پارکینسون، صرع، بیماری های ریوی و تنفسی، دیابت و… به کار می رفت، کشف شد.

وی از دستگیری دو نفر در این عملیات خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را 380 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ روانبخش در خاتمه مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهم ترین برنامه های پلیس عنوان کرد و یادآور شد: پلیس از تمام ظرفیت های موجود برای ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 قلم داروی قاچاق و کمیاب از یک داروخانه در کرمان کشف شد

52 قلم داروی قاچاق و کمیاب از یک داروخانه در کرمان کشف شد