مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-31سياسي

پرهیز از نگاه کلیشه ای به مسائل در شورای فرهنگ عمومی


شورای فرهنگ عمومی با هدف شناخت و اطلاع از وضع فرهنگ عمومی و اصلاح و ارتقای آن و پیگیری مصوبات باید فعال تر شود و با دوری جستن از بحث های کلیشه ای با ریشه یابی مشکلات فرهنگی و تحلیل و بررسی آنها نسبت به عملیاتی کردن مصوبات اقدام گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، حجت الاسلام یونس کیانی رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه اصلی مسئولان فرهنگ است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم است تا برای پالایش فرهنگ جامعه از انحراف ها گام های اصولی و پایدار و مستمر بردارد از این رو در راستای تصمیمات اتخاذ شده شورای فرهنگ عمومی شهرستان در حوزه های فرهنگ و تربیت زمینه سازی و بسترسازی برای جلب مشارکت توسط دستگاه های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

 امام جمعه شبستر با اشاره به اهمیت کتابخوانی گفت: شورای فرهنگ عمومی از جمله نهادهای مهم و موثری است که وظیفه سیاست گذاری، هدایت و نظارت بر فرهنگ عمومی جامعه را به عهده دارد از این رو باید فرهنگ کتابخوانی را در جامعه ترویج داد.

 حجت الاسلام کیانی بررسی معضلات فرهنگی جامعه را از مهم ترین وظایف این شورا دانست و افزود: ارائه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی برای رفع معضلات فرهنگی و تشویق عموم مردم به حفظ و تقویت ارزش های دینی و فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از نگاه کلیشه ای به مسائل در شورای فرهنگ عمومی

پرهیز از نگاه کلیشه ای به مسائل در شورای فرهنگ عمومی