مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 15:502021-10-31بين الملل

بلینکن: دیپلماسی بهترین راه برای حل درمورد ایران است


آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت که واشنگتن معتقد است دیپلماسی بهترین راه و مسیر پیش رو برای حل مساله هسته ای ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با برنامه فیس دِ نیشن شبکه سی بی اس نیوز آمریکا این مطلب را بیان کرد.

بلینکن برغم اعلام بازگشت ایران به مذاکرات با 1+4، در ادامه فضاسازی های غرب به ویژه واشنگتن درمورد آغاز مذاکرات و بدون اشاره به نقض برجام از سوی کشورش افزود که ایران اعلام کرده است تا پایان ماه نوامبر به مذاکرات باز می گردد و باید ببینیم این کار را انجام خواهد داد یا خیر.

این امر مهم است.

وی ادامه داد که در رم، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، امانئول ماکرون رییس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل صدراعضم آلمان دیدار کرد.

ما در مورد چالش برنامه هسته ای ایران با متحدان نزدیک خود هماهنگی بسیار نزدیکی داریم.

با چین و روسیه هم کار می کنیم.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد که ما هنوز معتقدیم دیپلماسی بهترین راه و مسیر پیش رو برای قراردادن برنامه هسته ای در چارچوبی که در آن قرار داشت، یعنی برجام است.

بلینکن به رغم اذعان مقامات و صاحبنظران آمریکایی مبنی بر شکست سیاست های فشار حداکثری واشنگتن علیه ملت بزرگ ایران و ادعای در پیش گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: دیپلماسی بهترین راه برای حل درمورد ایران است

بلینکن: دیپلماسی بهترین راه برای حل درمورد ایران است