مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-31سياسي

دیدار سفیر هند با استاندار هرمزگان/ مشتاق سفر وزیر خارجه ایران به هند هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ”گددام دارمندرا “ عصر امروز در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به سفر دو روزه خود به استان هرمزگان و دیدار با شهردار، فرماندار و اعضای هیأت رییسه اتاق بازرگانی این شهر و بازدید از بندر شهید رجایی، اظهار کرد: بی صبرانه منتظر سفر به استان هرمزگان و بازدید از ظرفیت های مختلف این استان بودم.

سفیر هند در ایران افزود: انجام این بازدیدها می تواند بر تعمیق روابط میان دو کشور انجامیده و به همین طور بسترهای همکای دوجانبه را بیش از پیش فراهم کند.

وی از استاندار هرمزگان به واسطه تدارک برنامه های ویژه و همکاری در این سفر قدردانی کرد و بیان داشت: روابط دیپلماسی بین دهلی و تهران خوب است و ما نیز به دنبال گسترش روابط این دو کشور هستیم و این قبیل دیدارها می تواند به تعمیق روابط ایران و هند در زمینه های مختلف بخصوص در زمینه های بانکی و اقتصادی بیانجامد.

دارمندرا با اشاره با ملاقات با شهردار بندرعباس اظهار کرد: من اعتقاد دارم که بندر شهید رجایی می تواند نقطه مثبتی در روابط بین دو کشور ایران و هند باشد و سعی بر گسترش روابط از طریق استان هرمزگان با ایران داریم تا از طریق بندرعباس به کریدور شمال به جنوب متصل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر هند با استاندار هرمزگان/ مشتاق سفر وزیر خارجه ایران به هند هستیم

دیدار سفیر هند با استاندار هرمزگان/ مشتاق سفر وزیر خارجه ایران به هند هستیم