مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-31حوادث

وجود 14 ایستگاه TBS در سطح شهر ایلام


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 14 ایستگاه TBS، بیش از 700 شیر پلی اتیلن و 110 شیر فلزی در سطح شهر ایلام وجود دارد که جزو نقاط و تجهیزات حساس شرکت گاز در شرایط اضطرار محسوب می شوند.

- عباس شمس اللهی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور اقدامات مقابله ای و پدافند غیرعامل، نقشه شیرها و تجهیزات و مناطق حساس گاز در اختیار آتش نشانی ایلام قرار می گیرد.

وی افزود: حادثه خبر نمی کند و پیشگیری از بروز حوادث و جلوگیری از گسترش آن یکی از اولویت های دستگاه های خدمات رسان در تعامل با یکدیگر است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مقرر شد برای همکاری های بیشتر و موثرتر، توسط سازمان آتش نشانی ایلام جلسات آموزشی اطفای حریق تخصصی برای نیروهای امداد و حراست شرکت گاز استان برگزار شود و همچنین توسط کارشناسان واحد HSE شرکت گاز استان نیز بستر آموزش ایمنی استفاده از گاز طبیعی و وسایل گاز سوز برای کارکنان آتش نشانی فراهم شود تا نیروهای آتش نشانی نیز به آموزش عمومی شهروندان بپردازند.

وی به ایستگاه های تقلیل فشار در سطح شهر ایلام اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 14 ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS و بیش از 700 شیر پلی اتیلن و 110 شیر فلزی در سطح شهر ایلام وجود دارد که جزو نقاط و تجهیزات حساس شرکت گاز در شرایط اضطرار محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 14 ایستگاه TBS در سطح شهر ایلام

وجود 14 ایستگاه TBS در سطح شهر ایلام