مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-31سياسي

احتمال نفوذ سایبری در سامانه مدیریت سوخت


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی اخلال سایبری اخیر در سامانه مدیریتی سوخت در این کمیسیون، گفت که این احتمال وجود دارد که منشأ داخلی یعنی نفوذ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز (یکشنبه، 9 آبان) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های نفت و اطلاعات و نیز پدافند غیرعامل جهت بررسی اخلال سایبری در سامانه مدیریت سوخت برگزار شد.

دستگاه ها گزارشی ارائه دادند منتهی اصرار کمیسیون بر این بود که مشخص شود منشأ اخلال، خارجی یا داخلی است.

وی افزود: هنوز قرائن روشنی به دست نیامده که نشان دهد صددرصد اخلال داخلی و یا خارجی بوده است به همین دلیل کمیته ای در کمیسیون امنیت ملی موظف به برگزاری جلسات کارشناسی جهت بررسی این موضوع شد.

عباس زاده در جمع بندی اظهار کرد: جمع بندی ما از جلسه این بود که با توجه به پیش بینی های قبلی مبنی بر این که اخلال در فضای سایبری در آبان ماه ایجاد می شود، آمادگی لازم وجود داشت.

پیش بینی ها بر این اساس بود که اخلال های گسترده تری با تاثیرات بیشتری به وجود آید، بلافاصله بعد از اخلال سایبری در سامانه مدیریت سوخت دستگاه ها سریع و جدی واکنش نشان داده و مدیریت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نفوذ سایبری در سامانه مدیریت سوخت

احتمال نفوذ سایبری در سامانه مدیریت سوخت