مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:502021-10-31سياسي

اجرای پروژه های جدید فاضلاب در 112 نقطه اهواز


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اجرای پروژه های جدید فاضلاب در 112 جبهه کاری در اهواز گفت: اجرای پروژه فاضلاب اهواز جزو اولویت های وزارت نیرو است و در صورت لزوم، - کتبا اعلام می کنیم این پروژه جزو اولویت تخصیص ما در کشور است.

حمیدرضا جانباز در نشست با شهردار اهواز که با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس شامگاه یکشنبه (9 آبان ماه) در شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پیرو نخستین بازدید رییس جمهور از خوزستان، جبهه های متعدد کاری در حوزه فاضلاب اهواز ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به همکاری خوب شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب، افزود: پروژه ها معطوف به سه موضوع تعریف شده است؛ بخشی از شبکه که در سال های گذشته دچار مشکل شده و از آن به عنوان مناطق ریزشی یاد می شود، در دستور شرکت آب و فاضلاب خوزستان است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با همکاری شهرداری اهواز نقاطی که در بارش های سال های گذشته دچار آبگیری شده اند، جزو اهداف کاری ما است.

پمپ های با ظرفیت بالا در حال انتقال به استان خوزستان است تا علاوه بر استفاده از شبکه، در بارش احتمالی در خارج از شبکه نیز استفاده شود.

جانباز با اشاره به اجرای پروژه های جدید فاضلاب در 112 جبهه کاری در اهواز، بیان کرد: در این راستا برای نخستین بار در کشور از دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های جدید فاضلاب در 112 نقطه اهواز

اجرای پروژه های جدید فاضلاب در 112 نقطه اهواز