مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 21:452021-10-31سياسي

وحید عبدی استقبال از هواپیمای آنادولوجت/ اولین پرواز تبریز-آنکارا


با فرود نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آنادولوجت در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، خط پروازی بین این شهر و آنکارا برقرار شد.

رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی یکشنبه در مراسم راه اندازی این خط پروازی اظهار داشت: - استقبال از هواپیمای آنادولوجت/ اولین پرواز تبریز-آنکارا با فرود نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آنادولوجت در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، خط پروازی بین این شهر و آنکارا برقرار شد.

رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی یکشنبه در مراسم راه اندازی این خط پروازی اظهار داشت: با افتتاح این خط پروازی در حال حاضر یکشنبه هر هفته پروازی بین تبریز و آنکارا توسط شرکت آنادولوجت انجام خواهد شد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این پروازها ساعت 23:15 روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه وارد فرودگاه تبریز خواهد شد و در ساعت 02:00 بامداد روز بعد به سمت آنکارا پرواز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به پروازهای خارجی این فرودگاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون پرواز مسیر استانبول از فرودگاه تبریز توسط شرکت های هواپیمایی ترکیش، آتا، ایران ایرتور و معراج انجام می پذیرد و علاوه بر این مسیر آنکارا، ازمیر و ایروان نیز از دیگر مقاصد خارجی فرودگاه شهید مدنی تبریز هستند و امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید عبدی استقبال از هواپیمای آنادولوجت/ اولین پرواز تبریز-آنکارا

وحید عبدی استقبال از هواپیمای آنادولوجت/ اولین پرواز تبریز-آنکارا