مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 03:352021-11-01اقتصادي

جاده های استان ایلام تشنه قیر/ کمبود قیر به معضلی کشوری تبدیل شده است


کمبود قیر در استان ایلام این روزها به یک چالش برای انجام طرح های عمرانی تبدیل شده و نگرانی پیمانکاران و حتی از مسوولان امور شهری را نیز برانگیخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، برای هر طرح عمرانی و زیرساختی نیاز به یکسری وسایل و امکانات است چرا که اگر یک شرایطی مهیا نباشد بسیاری از این طرح ها بر زمین باقی خواهند ماند و دیگر به سختی می توان دوباره آغاز به کار کرد.

 مشکلات عدیده ای در سطح استان ایلام قرار دارد؛ جاده ها، کوچه ها و خیابان ها شهر را بنگرید آنها وضعیت نامناسبی دارند؛ قیر ماده ای سیاه و بدبو اما کارساز برای طرح های زیرساختی جاده ای درون و برون شهر هست اما چرا باید در سطح استان این ماده دچار کمبود شود مگر نمی توان تا قبل از اتمام دوباره آن را تامین کرد؟ شهرداری هایی که هر روز با این ماده قیر برای انجام طرح های خود سروکار دارند وقتی دچار کمبود می شوند دیگر دست از کار خواهند کشید و باز هم مردم را دچار سرگردانی و شهر را به نابسامانی می کشانند.

مسوولین با بی تدبیری های خود نظاره گر نباشند چرا که همه این کمبودها مقصر آنهایی هستند که فکری به حال این وضعیت نمی کنند.

طرح های زیربنایی به دلیل کمبود قیر به تعویق می افتند  قاسمی یکی از شهروندان ایلام به فارس گفت: بارها به شورای شهر برای رفع مشکلات کوچه و خیابان ها و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان ایلام تشنه قیر/ کمبود قیر به معضلی کشوری تبدیل شده است

جاده های استان ایلام تشنه قیر/ کمبود قیر به معضلی کشوری تبدیل شده است