مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-01پزشكي

فعلا چیزی به اسم سرماخوردگی و آنفلوآنزا نداریم!


یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه فعلا گزارشی از چرخش فعال و موثر آنفلوآنزای فصلی و سرماخوردگی در کشور اعلام نشده، گفت: در حال حاضر تمام علائم مشابه این بیماری ها باید کرونا تلقی شود.

- فعلا چیزی به اسم "سرماخوردگی" و "آنفلوآنزا" نداریم! ایسنا/کرمانشاه یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه فعلا گزارشی از چرخش فعال و موثر آنفلوآنزای فصلی و سرماخوردگی در کشور اعلام نشده، گفت: در حال حاضر تمام علائم مشابه این بیماری ها باید کرونا تلقی شود.

دکتر سیاوش وزیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشابه علائم کرونا با بیماری های آنفلوآنزا و سرماخوردگی گفت: در شرایط فعلی که گزارشی از چرخش فعال ویروس آنفلوآنزا و سرماخوردگی در کشور اعلام نشده، هر علامت مشابه این بیماری ها باید کرونا تلقی شود.

وی افزود: در فصول سرد سال احتمال بروز سوش های مختلفی از ویروس آنفلوآنزا وجود دارد، اما تاکنون گزارشی از طغیان سوش های این ویروس نداشته ایم.

وزیری گفت: در خصوص سرماخوردگی هم به دلیل استفاده از ماسک چرخش این ویروس به شدت کاهش پیدا کرده، بنابراین احتمال بروز آن هم در سطح جامعه کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به این شرایط و از طرفی با توجه به استمرار همه گیری کرونا و اینکه بخشی از افراد جامعه هنوز واکسن تزریق نکرده اند و احتمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا چیزی به اسم سرماخوردگی و آنفلوآنزا نداریم!

فعلا چیزی به اسم سرماخوردگی و آنفلوآنزا نداریم!