مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-01اقتصادي

سرنوشت مبهم کشتار مرغ در سنندج


گرانی، مشکل اصلی بود؛ اما اکنون کمیابی نیز مشکلات مردم را دوچندان کرده، چند روزی است که باز هم مرغ در سنندج کمیاب شده و بار دیگر مسئولان در کارگروه تنظیم بازار از شناسایی و اقدام قاطعانه می گویند.

- در یکسال گذشته بارها کمبود مرغ در شهر سنندج و دیگر شهرهای کردستان که قطب تولید مرغ محسوب می شود، پیش آمده و هربار مسئولان از برخورد جدی و قاطع حرف زده اند، اما گویا اقدامات برای تنظیم بازار مقطعی و بدون نتیجه است.

در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که روز شنبه (8 آبان) برگزار شد، استاندار کردستان اظهار کرد: روزانه 75 تن مرغ در کشتارگاه های استان کشتار می شود و مصرف روزانه مرغ استان، به صورت متعادل45 تن است که بی گمان بخشی از آن مربوط به قاچاق است.

مرادنیا، به وجود دو کشتارگاه مرغ که خارج از شبکه، مرغ را عرضه کرده و به قانون تمکین نمی کنند، اشاره و اعلام کرد: لازم است با این دو کشتارگاه اتمام حجت شده تا اگر روش خود را اصلاح نکنند بدون تعارف بسته شوند.

اما این وعده ها و اقدامات، تا کنون فایده ای برای تنظیم بازار مرغ در سنندج نداشته و شهروندان با کمبود مرغ در بازار مواجهند.

سید حامد فروشنده مرغ در سنندج در گفت و گو با ایسنا گفت: می گویند مرغ کم است در حالیکه طبق شنیده ها از استان خارج شده و به سایر استان ها یا خارج از کشور می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مبهم کشتار مرغ در سنندج

سرنوشت مبهم کشتار مرغ در سنندج