مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-01اقتصادي

پرداخت 46 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به باشگاه داران در ایلام، تاکنون


از مجموع 85 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای باشگاه داران تاکنون 46 میلیارد ریال پرداخت شده است و مابقی آن نزد بانک و در انتظار تامین اعتبار برای پرداخت است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: از مجموع 85 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای باشگاه داران تاکنون 46 میلیارد ریال پرداخت شده است و مابقی آن نزد بانک و در انتظار تامین اعتبار برای پرداخت است.

مظفر علیشایی در مراسم تجلیل از روسای هیات های ورزشی گرامیداشت کنگره سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا که فعالیت باشگاه ورزشی تا حدود زیادی متوقف شده است، تلاش شد تمامی فعالیت به سمت ارتقا و تجهیز زیرساخت های ورزشی استان هدایت شود.

وی با بیان اینکه برای تجهیز زیرساخت های ورزشی استان با تخصیص بالای اعتبارات، 17 پروژه ورزشی با اولویت روستاها به بهره برداری رسید، تصریح کرد: پس از شیوع کرونا بیشترین خسارت به باشگاه داران وارد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: پس از متوقف شدن فعالیت باشگاه های ورزشی 446 نفر در سامانه وزارت ورزش برای استفاده از تسهیلات کرونا ثبت نام کردند و 85 میلیارد ریال در این زمینه به ایلام اختصاص پیدا کرد.

علیشایی تصریح کرد: از مجموع 85 میلیارد ریال تسهیلات کرونا برای باشگاه داران تاکنون 46 میلیارد ریال پرداخت شده است و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 46 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به باشگاه داران در ایلام، تاکنون

پرداخت 46 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به باشگاه داران در ایلام، تاکنون