مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-01پزشكي

واکسن گریزی تهدید نگران کننده ای برای سلامت شهروندان


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خاش گفت: اقدامات گروه های مخالف واکسن تنها سبب تشویش اذهان عمومی شده و مشارکت غیر مستقیم در قتل افراد محسوب شده و پسندیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر مجید سرتیپی افزود: واکسن کرونا ابزاری موثر، در دسترس و ارزان برای کاهش موارد ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کروناست، بررسی سوابق واکسیناسیون بیماران کرونایی با وضعیت بالینی وخیم و فوت شدگان در طی ماه های اخیر به خوبی نشان دهنده عدم واکسیناسیون این افراد می باشد، بنابراین تکلیف مشخص بوده و اثربخشی واکسیناسیون کاملا مشهود است.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از ایجاد موج سنگین و جدید کرونا در استان، مشارکت علما، روحانیون، معتمدین، متنفذین، اصحاب رسانه و همراهی مردم بسیار مهم است و بهداشت و درمان به تنهایی قادر به پیشگیری و مهار موج جدید نخواهد بود.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به سودجویان و غافلین و گروههای ضد واکسن با تبلیغات منفی، اجازه نخواهیم داد جان عزیزانمان را به خطر بیندازند.

سرتیپی افزود: طغیان بیماری در یکی از مناطق شهرستان خاش به دلیل پوشش پایین واکسیناسیون (35درصدی) بی توجهی به توصیه های بهداشتی و شرکت در چند مراسم عروسی پی در پی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن گریزی تهدید نگران کننده ای برای سلامت شهروندان

واکسن گریزی تهدید نگران کننده ای برای سلامت شهروندان