مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-01اقتصادي

افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در تهران طی سال جاری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به جذب 86 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در قالب 953 طرح در استان تهران از افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری در این استان خبر داد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به جذب 86 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در قالب 953 طرح در استان تهران از افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری در این استان خبر داد.

حشمت اله عسگری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح افزایش تسهیلات مشاغل خانگی در سطح استان تهران گفت: 86 درصد از 380 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به استان تهران از محل تسهیلات اشتغال روستایی معادل 326 میلیارد تومان در قالب 953 طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی در چهار بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به ماهیت این تسهیلات که رفع محرومیت زدایی، رونق تولید و ایجاد اشتغال و برقراری عدالت اجتماعی در سطح روستاها می باشد؛ جذب کامل این تسهیلات و ایجاد واحدهای تولیدی تاثیرات مثبتی بر رونق تولید و ایجاد اشتغال در سطح روستاها خواهد داشت.

عسگری ادامه داد: عملکرد موفق استان در سال 1399 منتج به افزایش 8 برابری این تسهیلات در سال جاری گردید و دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران عاملیت این تسهیلات را عهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در تهران طی سال جاری

افزایش 8 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در تهران طی سال جاری