مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-01اقتصادي

اجرای رزمایش شهید عباسپور به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در سیستان و بلوچستان


مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حل مشکلات مردم و به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان سیستان و بلوچستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از زاهدان، جلسه بررسی نتایج طرح شهید عباسپور با حضور مدیر سازمان موجب گذر موفق از پیک بار امسال شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: سپاه و بسیج با دارا بودن نیروی عظیم و توانمند و با هدف حل مشکلات مردم با اجرای رزمایش طرح شهید عباسپور به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان ورود کرد تا هم جریان برق مشترکین و مراکز بهداشتی و درمانی و هم صنایع و کارخانجات برقرار باشد.

وی در ادامه وضعیت استان سیستان و بلوچستان را نسبت به سایر استان ها مطلوب ارزیابی کرد و بر تداوم فرهنگ سازی و ایجاد ذهنیت در بین افراد جامعه تاکید کرد و از همه ی دست اندرکاران این طرح تشکر و مجموع این اقدامات را موجب رضایتمندی مردم و خداوند متعال بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از همدلی و همراهی مجموعه سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید عباسپور تشکر و اقدامات صورت گرفته و اتخاذ تصمیمات لازم توسط مسئولان کشوری و به دنبال آن انعقاد تفاهم نامه در خصوص تغییر ساعات کاری صنایع را جهت گذر از این شرایط مهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش شهید عباسپور به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در سیستان و بلوچستان

اجرای رزمایش شهید عباسپور به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در سیستان و بلوچستان