مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-01سياسي

حل مشکلات معلمان دشوارتر از فناوری هسته ای نیست


دبیر کانون تربیت اسلامی با اشاره به چالش های پیش روی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم پیشنهاد کرد که تشکیل شورای عالی اقتصاد آموزش و پرورش با حضور مسئولان اقتصادی دولت در دستورکار قرار بگیرد.

- محمود فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش به زودی معرفی خواهد شد، اما به حکم تجربه از هم اکنون می توان مهم ترین چالشی که در برابر وی قرار خواهد داشت را پیش بینی کرد و برای حل آن پیشنهادی ارائه داد و به اصطلاح دفع دخل مقدر کرد.

وی افزود: تجربه بیش از چهار دهه گذشته ثابت کرده است که تمامی وزرای آموزش و پرورش با دشوارترین مسئله ای که مواجه شده اند مسئله اقتصاد آموزش و پرورش و نیز معیشت فرهنگیان بوده است.

اگر چه برخی بیشتر و برخی کمتر تلاش هایی در این زمینه داشته اند، اما هیچ یک از آنان نتوانسته اند به طور اساسی و ریشه ای این مشکل را مرتفع کنند.

فرشیدی با بیان اینکه حتی وزرای مهمان از سایر وزارتخانه ها نیز نه تنها از عهده حل این مسئله بر نیامده اند بلکه متأسفانه به دلیل نا آشنایی با ظرافت های معلمی ضرباتی نیز بر پیکره آموزش و پرورش وارد آورده اند از جمله تعطیلی مراکز تربیت معلم، انحلال معاونت پرورشی، تصویب 2030 و فراری دادن نیروهای با تجربه گفت: بنابراین منطقاً باید پذیرفت که کلید حل این مشکل در دست وزیر آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات معلمان دشوارتر از فناوری هسته ای نیست

حل مشکلات معلمان دشوارتر از فناوری هسته ای نیست