مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-01سياسي

چه کسی رییس جمعیت هلال احمر می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام شورای عالی جمعیت هلال احمر از صبح امروز مراسم انتخابات ریاست جمعیت هلال احمر آغاز شده است و بر همین اساس قرار است از بین 22 کاندید ریاست جمعیت هلال احمر یک نفر به عنوان ریاست جدید جمعیت هلال احمر انتخاب .

- در جلسه امروز شورای عالی جمعیت هلال احمر قرار است از بین 22 کاندیدا ریاست جمعیت هلال احمر یک نفر انتخاب و به عنوان رییس جدید این نهاد فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بنابر اعلام شورای عالی جمعیت هلال احمر از صبح امروز مراسم انتخابات ریاست جمعیت هلال احمر آغاز شده است و بر همین اساس قرار است از بین 22 کاندید ریاست جمعیت هلال احمر یک نفر به عنوان ریاست جدید جمعیت هلال احمر انتخاب و در نهایت با حکم ریاست جمهور به عنوان رییس این مجموعه فعالیت خود را آغاز کند.

از جمله افرادی که برای این دوره از ریاست جمعیت هلال احمر ثبت نام کرده اند می توان به حجت حاجی محمدی یزدی، سیدعلی ریاض، احمدی اسفندیاری، علی حیدرنژاد، شاهرخ رامین، فریبرز بوداغی مالیدره، عباس احمدپورثمرین، رضا سعیدی، فرهادی مصدری درگاه، شهرام علمداری، علی دباغ، عباس مسجدی آرانی، ابوالفضل زنده دل، محمد بساک، پیرحسین کولیوند، علیرضا شهر جردی، شاهین محمدصادقی، محمدحسن حسین زاده، محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی رییس جمعیت هلال احمر می شود؟

چه کسی رییس جمعیت هلال احمر می شود؟