مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-01بين الملل

از سرگیری کمک های مالی اتحادیه اروپا به تشکیلات خودگردان فلسطین


در سایه بحران شدید مالی تشکیلات خودگردان فلسطین و ناتوانی این نهاد از پرداخت حقوق کارمندان، اتحادیه اروپا اعلام کرد، حمایت مالی خود از تشکیلات را پس از توقف چندماهه از سر می گیرد.

- در سایه بحران شدید مالی تشکیلات خودگردان فلسطین و ناتوانی این نهاد از پرداخت حقوق کارمندان، اتحادیه اروپا اعلام کرد، حمایت مالی خود از تشکیلات را پس از توقف چندماهه از سر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شادی عثمان، مسوول دفتر اطلاع رسانی و ارتباطات اتحادیه اروپا در قدس گفت، اتحادیه طی روزها یا هفته های آینده بخشی از تعهدات مالی خود به تشکیلات را انجام خواهد داد و این گام می تواند به تشکیلات در وفای به عهد خود و پرداخت حقوق کارمندان بخش خدمات مدنی کمک کند.

تحلیلگران می گویند، از سرگیری کمک های اتحادیه به تشکیلات بسیار مهم است و در زمان بسیار سخت و بحران مالی شدیدی صورت می گیرد که دامن گیر تشکیلات شده است تا جایی که این نهاد از پرداخت حقوق کارمندان و انجام سایر تعهدات مالی خود عاجز مانده است.

این حمایت پس از سفر هفته پیش محمد آشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان به کشورهای اروپایی صورت می گیرد که در آن قول حمایت مالی 600 میلیون دلاری را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری کمک های مالی اتحادیه اروپا به تشکیلات خودگردان فلسطین

از سرگیری کمک های مالی اتحادیه اروپا به تشکیلات خودگردان فلسطین