مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-01سياسي

عدم تعادل در بورس عامل افت متوالی شاخص/شاکله اقدامات سازمان بورس ناقص است


نماینده صومعه سرا در مجلس با تاکید بر اینکه متأسفانه شاکله فعالیت و اقدامات در بورس ناقص است که باید هرچه سریع تر این نواقص رفع شود گفت: به دلیل عدم تعادل در بورس شاهد ریزش شاخص هستیم زیرا هیچگونه نظارتی بر آن وجود ندارد.

- در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ریزش هفته های متوالی شاخص بورس اظهار داشت: به دلیل عدم تعادل در بورس شاهد ریزش شاخص های متعدد در آن هستیم این در حالی است که هیچگونه نظارتی بر آن وجود  ندارد.

وی افزود: برنامه های متعدد و متفاوتی برای حمایت از بورس و سهامداران از سوی بخش های مختلف دولت ارائه شده بود این در حالی است که در کشورمان قانون بورس را داریم که متأسفانه به صورت دقیق و کامل اجرایی نشده است.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در مورد کالاهایی که باید وارد بورس شده و از آن محل به بازار عرضه شود نگاه سلیقه ای وجود دارد؛ این در حالی است که به دلیل همین مشکل، بورس عامل گرانی کالاها شده ا ست.

دلخوش با تأکید براینکه نباید نگاه به بورس منبع درآمد دولت باشد، گفت: متأسفانه چون استفاده از سرمایه های مردم در بورس به منظور بهبود تولید صورت نمی گیرد و مدیریت لازم در بورس وجود ندارد شاهد افت شاخص بورس در هفته های متوالی هستیم این در حالی است که مدیر ارشد بورس فردی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تعادل در بورس عامل افت متوالی شاخص/شاکله اقدامات سازمان بورس ناقص است

عدم تعادل در بورس عامل افت متوالی شاخص/شاکله اقدامات سازمان بورس ناقص است