مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-01سياسي

وقتی رییسی همه را غافلگیر کرد


دومین سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور، در کمتر از سه ماه پس از تصدی مسوولیت ریاست جمهوری کاملا غیرمنتظره بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق شاهوار پور رییس بسیج دانشجویی استان خوزستان در یادداشتی نوشت: دومین سفر آیت الله رییسی به خوزستان در کمتر از سه ماه پس از تصدی مسوولیت ریاست جمهوری کاملا غیرمنتظره بود که ناگفته های کوتاهی از این سفر را در زیر می خوانید:  رییس جمهور از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند و بلافاصله به سمت اندیکا حرکت کردند.

حضور در منطقه زلزله زده اندیکا و بررسی میدانی وضعیت مردم این منطقه محروم، نظر شخص آیت الله رییسی بود و مسوولین استانی و ملی از این اقدام ایشان اطلاعی نداشتند.

  آیت الله رییسی اوایل انقلاب در شهرستان مسجدسلیمان به امر قضاوت مشغول بودند و با محرومیت اندیکا آشنایی داشتند لذا با همین شناخت قبلی به مردم این منطقه گفتند که هر شب به فکر مردم زلزله اندیکا بودم.

  با خروج رییس جمهور از هلی کوپتر زنان عشایر از شدت خوشحالی شروع به کِل زدن کردند و این اتفاق با حضور آیت الله رییسی در چند منطقه دیگر نیز تکرار شد، اهالی روستاهای زلزله زده بدون هیچ گله ای از محرومیت و مشکلات ناشی از زلزله، مشتاقانه از رییس جمهور استقبال می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی رییسی همه را غافلگیر کرد

وقتی رییسی همه را غافلگیر کرد