مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-01سياسي

حدود 81 هزار رشتی هنوز واکسن دوز یک را تزریق نکرده اند


انتظار داریم حدود 81 هزار نفری که هنوز دوز یک واکسن را در سطح شهرستان تزریق نکرده اند، به سرعت اقدام به تزریق واکسن کنند تا از پیک ششم در امان باشند.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد کرونای شهرستان رشت گفت: انتظار داریم حدود 81 هزار نفری که هنوز دوز یک واکسن را در سطح شهرستان تزریق نکرده اند، به سرعت اقدام به تزریق واکسن کنند تا از پیک ششم در امان باشند.

علی فتح الهی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن 13 آبان و یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار کرد: حضور همه اقشار در جبهه حق علیه باطل نشان می دهد که تفکر انقلابی حاصل تلاش های یک ملت است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به روند واکسیناسیون در سطح شهرستان افزود: با تلاش های همکاران اکنون نسبت به دو ماه گذشته در مرحله خوبی از واکسیناسیون قرار گرفته ایم.

کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند در این مدت انصافا سختی های زیادی را متحمل شدند.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با اشاره به فعالیت دو پایگاه تزریق واکسن شبانه روزی گفت: دومین مرکز شبانه روزی شهر رشت هفته گذشته با همت سپاه، بسیج و مرکز بهداشت شهرستان راه اندازی شد و امروز دو پایگاه فعال شبانه روزی در شهر رشت با استقبال مردم مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 81 هزار رشتی هنوز واکسن دوز یک را تزریق نکرده اند

حدود 81 هزار رشتی هنوز واکسن دوز یک را تزریق نکرده اند