مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-01اقتصادي

اتصال 100 درصد جایگاه سوخت خراسان جنوبی به سامانه هوشمند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی دارای 93 جایگاه عرضه سوخت است که تمامی تمامی جایگاه های سوخت استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

- قربانعلی مردانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در مجموع 93 جایگاه  سوخت در خراسان جنوبی فعال و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به حمله سایبری به سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها و ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ بنزین ها، بیان داشت: با تلاش کارشناسان فنی پس از اطلاع از این موضوع عصر همان روز فعالیت تعدادی از پمپ بنزین ها آغاز و روند فعال سازی ادامه داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اعلام اینکه تا روز گذشته 90 درصد جایگاه های سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شدند، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای این شرکت مشکل بوجود آمده از شب گذشته به طور کامل مرتفع شد.

مردانی با اعلام اینکه هم اکنون تمامی جایگاه های سوخت استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر100 درصد مجاری عرضه شامل 69 باب جایگاه و 24 فروشندگی داخل اطاقک به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند.

انتهای پیام/3403/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 100 درصد جایگاه سوخت خراسان جنوبی به سامانه هوشمند

اتصال 100 درصد جایگاه سوخت خراسان جنوبی به سامانه هوشمند