مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-01بين الملل

الجزایر، قطعنامه شورای امنیت درباره صحرای غربی را جانبدارانه خواند


الجزایر ضمن ابراز تاسف نسبت به قطعنامه جانبدارانه شورای امنیت در خصوص صحرای غربی، مخالفت خود را با آن اعلام کرد.

- الجزایر، قطعنامه شورای امنیت درباره صحرای غربی را "جانبدارانه" خواند الجزایر ضمن ابراز تاسف نسبت به قطعنامه "جانبدارانه" شورای امنیت در خصوص صحرای غربی، مخالفت خود را با آن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه ای پس از تصویب قطعنامه 2602 شورای امنیت که به موجب آن ماموریت هیئت سازمان ملل برای برگزاری همه پرسی مردمی در منطقه صحرای غربی (مینورسو) تمدید شد، نسبت به آنچه رویکرد کاملا نامتعادل و نامتوازن خواند، ابراز تاسف کرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این قطعنامه به دلیل فشارهای برخی اعضای تاثیرگذار شورای امنیت به شدت فاقد مسئولیت پذیری و دقت نظر و آینده نگری است.

این وزارتخانه اعلام کرد، الجزایر اظهارات، نقطه نظرات و نتیجه گیری های جبهه پولیساریو در این خصوص را کاملا درک کرده و عدم حمایت خود از این قطعنامه جانبدارانه را اعلام می کند.

وزارت خارجه الجزایر همچنین اعلام کرد، هرگونه تلاش برای نادیده گرفتن حق تعیین سرنوشت و استقلال ملت صحرای غربی، ظالمانه و خطرناک خواهد بود، نتایج معکوسی به دنبال خواهد داشت و به ناچار منجر به افزایش تنش و بی ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزایر، قطعنامه شورای امنیت درباره صحرای غربی را جانبدارانه خواند

الجزایر، قطعنامه شورای امنیت درباره صحرای غربی را جانبدارانه خواند