مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-01اقتصادي

افزایش 14 درصدی سفر با ناوگان برون شهری در همدان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش 14 درصدی سفر با ناوگان حمل و نقل برون شهری در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد سرگزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال 209 هزار و 800 سفر با ناوگان مسافربری جاده ای همدان انجام شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال 13.

9 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تعداد مسافر جابه جا شده 2.

5 درصد کاهش داشت افزود: شمار مسافرانی که امسال از این استان برای آن ها بلیت سفر با ناوگان مسافربری جاده ای صادر شده یک میلیون و 533 هزار و 749 نفر بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه سفر ها همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده و ناوگان مسافربری با ظرفیت کمتری مسافر سوار کرده اند عنوان کرد: بخش حمل و نقل مسافر به شدت از شیوع ویروس و سفر های دانشجویان از دست رفته و این بخش به شدت متضرر شود.

سرگزی تأکید کرد: با توجه به ارائه تسهیلات دولتی به بخش رانندگان و شرکت های حمل و نقل باید توجه داشت که برای عبور از این شرایط نیازمند ایجاد ساز و کار های متناسب برای رفع مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 607 دستگاه ناوگان مسافربری عمومی فعال در استان همدان وجود دارد یادآور شد: 17 پایانه حمل و نقل مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی سفر با ناوگان برون شهری در همدان

افزایش 14 درصدی سفر با ناوگان برون شهری در همدان