مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-01اجتماعي

ملاک های توزیع تبلت برای دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند در مناطق محروم


جانشین وزیرآموزش و پرورش در «طرح هدایت» به تشریح ملاک های توزیع تبلت و گوشی هوشمند، بین دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند در مناطق محروم کشور پرداخت.

- ، سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر با بیان این که تاکنون در راستای طرح هدایت بیش از 360 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان مناطق محروم اهدا شده است، اظهار کرد: نزدیک به 30 درصد دانش آموزان کشور به وسایل هوشمند ارتباطی و یا شبکه اینترنتی برای اتصال به شاد دسترسی ندارند و از سال گذشته طرح هدایت با هدف مشارکت خیّرین، نهادها و دستگاه های اجرایی در تأمین این تجهیزات، برای دانش آموزان مناطق محروم در وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.

وی افزود: از زمان شروع این طرح بسیاری از نهادها، دستگاه های اجرایی، موسسات خیریه ای و افراد خیر با اهدای تبلت یا گوشی هوشمند، بخشی از نیازهای دانش آموزان محروم را برآورده کرده اند.

حسینی به بیان اولویت های توزیع این تجهیزات بین دانش آموزان پرداخت و تصریح کرد: دانش آموزان تحت پوشش نهادهای حمایتی، دانش آموزانی که خانواده های آنان به دلیل فقر مالی توانایی تأمین تبلت را ندارند، دانش آموزان نیازمند مناطقی که مدارس آنان امکان آموزش های حضوری وجود ندارد، دانش آموزان نیازمند پایه های چهارم، پنجم و ششم در مناطق محروم، عشایری، روستایی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک های توزیع تبلت برای دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند در مناطق محروم

ملاک های توزیع تبلت برای دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند در مناطق محروم