مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-01سياسي

صدور مجوز مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور موفق به کسب مجوز مرکز رشد بین تمام استان ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی صبح امروز در جلسه اخذ دفاعیه مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بهره گیری از توان افراد متخصص و کارآمد و نیز بر مبنای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه خود در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاهی پویا، کارآفرین و اشتغال زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شد.

وی اهداف، ضرورت و منافع تأسیس مرکز رشد را حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت های کوچک و متوسط، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی در استان سمنان، بسترسازی جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به ویژه در زمینه تجارت و بازرگانی و مطرح شدن استان در حوزه های فعالیت مرکز رشد در کشور دانست.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: تجاری سازی نتایج تحقیقات کاربردی و تولید ثروت، کمک به خلق ایده و جذب تیم های کارآمد و ایجاد واحدهای فناور و تلاش در جهت ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و حرکت به سوی کشور، دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

صدور مجوز مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان