مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-01اقتصادي

مرغ از ساوه پر می کشد/ اتاق اصناف و اداره صمت پاسخگو باشند


روزانه بیش از 2 برابر مصرف شهرستان در ساوه مرغ توزیع می شود اما به دلیل اختلاف قیمت و نبود نظارت، مرغ به شهرهای دیگر منتقل و با قیمت بالاتر عرضه می شود.

- عنوان کرد: میزان ورودی مرغ به شهرستان در 10 روز گذشته حداقل 35 تن به صورت روزانه است این در حالی است که مصرف میانگین روزانه مرغ شهرستان ساوه 12 تا 15 تن است.

بنابر این کمبود مرغ در شهر ساوه، روستاهای ساوه و شهرهای نوبران، آوه و غرق آباد نداریم و مازاد مصرف روزانه صبح روز بعد توزیع می شود.

وی ادامه داد: علت کمبود مرغ در مرغ فروشی ها به این خاطراست که قیمت مرغ در ساوه نسبت به سایر شهرها پایین تر است و این مسئله باعث شده مرغ از شهرستان خارج و با قیمت بالاتر در شهرهای دیگر عرضه شود.

در صورتی که قیمت ها در کشور عادلانه و با تفاوت کمتر باشد این مشکل وجود نخواهد داشت.

رییس جهاد کشاورزی ساوه افزود: این مسئله را روستاهای ساوه نیز شاهد هستیم، برخی مرغ از مرغ فروشی با قیمت مصوب تهیه و با قیمت بالاتر در روستاها عرضه می کند در حالی که محدودیتی برای توزیع مرغ با قیمت مصوب نداریم.

قیمت مصوب تنظیم بازار سال گذشته 24 هزار و 900 تومان بود امسال تا کنون مصوبه ای ابلاغ نشده از مصوبه سال گذشته قیمت نهاده ها و مکمل های تغذیه حداقل 20 درصد افزایش داشته با این افزایش قیمت نهاده ها برای مرغدار به صرفه نیست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ از ساوه پر می کشد/ اتاق اصناف و اداره صمت پاسخگو باشند

مرغ از ساوه پر می کشد/ اتاق اصناف و اداره صمت پاسخگو باشند