مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-01سياسي

تپه های ماسه بادی جوادیه رفسنجان پاتوق گردشگران/برگزاری همایش ریگ نوردی در روز جمعه


تپه های ماسه بادی بخش جوادیه الهیه رفسنجان یکی از پاتوق های گردشگران در ایام مختلف سال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، بخش جوادیه الهیه رفسنجان در شمالی ترین نقطه این شهرستان واقع شده است که رفسنجان را به شهر بافق یزد متصل می کند.

بخشی که مردمان سخت کوشی دارد که با شغل شریف کشاورزی، طی سال ها زیرساخت های زیادی برای منطقه و شهرستان ایجاد کردند و خیران بزرگی در دل خود جای داده که نام آوران بزرگ کشور هستند.

اما این منطقه علاوه بر داشتن پسته مرغوب و محصولی باکیفیت که ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری کشاورزی به شمار می رود، تپه های ماسه بادی دارد که در ایام هفته به ویژه روزهای پایانی هفته و تعطیلات، گردشگران زیادی به خود جذب کرده است و برنامه های مختلفی در این منطقه برگزار می شود.

طی دو سال که کرونا سایه سنگین خود را بر جهان گسترانیده، حضور در این مناطق هم کمرنگ شده بود؛ اما دوباره شاهد رونق حضور مردم از دور و نزدیک در این منطقه هستیم و مسؤولان شهر برای بهره مندی هرچه بهتر مردم از این فضا برنامه هایی تدارک دیده اند که یکی از آنها همایش ریگ نوردی است که روز جمعه قرار است برگزار شود.

ابوالفضل رفسنجانی شهردار جوادیه الهیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: حدود 10 تا 15 سال است که تپه های ماسه بادی در این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپه های ماسه بادی جوادیه رفسنجان پاتوق گردشگران/برگزاری همایش ریگ نوردی در روز جمعه

تپه های ماسه بادی جوادیه رفسنجان پاتوق گردشگران/برگزاری همایش ریگ نوردی در روز جمعه