مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-01اقتصادي

تولید 2 میلیون تنی مرکبات در مازندران


مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی و باردهی انواع درختان مرکبات گفت: پیش بینی می شود امسال تولید مرکبات به بیش از 2 میلیون و 250 هزار تن برسد.

- هادی ایزدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری، با بیان اینکه برداشت پرتقال از اوایل آبان ماه آغاز شده است، اظهار کرد: امسال با توجه به پیش بینی برداشت مناسب مرکبات و وضعیت مطلوب صادرات، سال پرباری برای باغداران رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی و باردهی انواع درختان مرکبات افزود: پیش بینی می شود امسال تولید مرکبات به بیش از 2 میلیون و 250 هزار تن برسد.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران به ذخیره سازی مناسب پرتقال های با کیفیت و با قابلیت انبارداری اشاره و تاکید کرد: با مدیریت فروش و عرضه محصول مرکبات انتظار داریم پرتقال به تدریج تا پایان سال به بازار عرضه شود و شاهد شکوفایی بازار باشیم.

ایزدی به برداشت انار در یک هزار و 700 هکتار از انارستان های استان اشاره کرد و گفت: برداشت چهار رقم انار در شهرستان های بهشهر، گلوگاه و روستا های توابع از نیمه مهرماه آغاز شده و تا اواسط آبان ماه ادامه دارد.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران از افزایش 20 درصدی تولید انار در استان خبر داد و افزود: برآورد می شود امسال 30 هزار تن انار به ارزش یک هزار و 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 میلیون تنی مرکبات در مازندران

تولید 2 میلیون تنی مرکبات در مازندران