مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-01بين الملل

اندونزی ریاست سال آینده اجلاس گروه 20 را به عهده گرفت


وزیر دارایی اندونزی در جلسه وزرای دارایی و بهداشت کشورهای گروه 20 اعلام کرده بود به عنوان رییس دوره ای سال آینده اجلاس گروه 20 اندونزی آمادگی کامل برای ادامه دادن این برنامه ریزی بهداشتی برای تقویت سیستم های بهداشتی جهان را دارد - اندونزی رسما ریاست سال آینده اجلاس گروه 20 را برای نخستین بار با اولویت برنامه گذر از همه گیری ویروس کرونا به عهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روزنامه استریتس تایمز سنگاپور، ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا در پایان اجلاس دو روزه رهبران 20 کشور مهم اقتصادی دنیا ( گروه 20 ) که در شهر رم برگزار شد، ریاست سال آینده این اجلاس را به جوکو ویدودو رییس جمهوری اندونزی سپرد.

این نخستین دیدار حضوری میان این دو از سال 2019 بود.

جوکو ویدودو اکتبر سال آینده میزبان هفدهمین دوره اجلاس کشورهای گروه 20 در جزیره بالی خواهد بود.

وی هدف اصلی اجلاس آینده را گذر از بحران کرونا توصیف کرد و افزود شعار اجلاس سال آینده بازسازی با هم، بازسازی قوی تر با محوریت همه گیری کرونا و دوران گذار از این بحران خواهد بود.

رییس جمهوری اندونزی خاطرنشان کرد، هدف اجلاس گروه 20 برای سال آینده، توزیع متوازن واکسن در سراسر جهان و دسترسی کافی به منابع مالی برای مقابله و پیشگیری در برابر همه گیری های آینده و میزان آمادگی جهان و پاسخ و اقدام درست در صورت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندونزی ریاست سال آینده اجلاس گروه 20 را به عهده گرفت

اندونزی ریاست سال آینده اجلاس گروه 20 را به عهده گرفت