مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-01سياسي

پلیس توریسم بخشی از مشکلاتمان را حل کرد


استاندار جدید یزد گلایه چند ساله ی اهالی بافت تاریخی درخصوص مشکلات امنیتی و تامین امنیت این بخش از شهر را پیگیری و بالاخره با همکاری نیروی انتظامی، - چندی پیش شاهد استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی شهر بودیم، در همین راستا جمعی از کسبه این منطقه از شهر با برگزاری مراسمی از این اقدام مسئولانشان قدردانی کردند.

هرچند محل کنونی استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی و در محل خیابان مسجد جامع یزد به صورت موقت با حضور استاندار و در راستای تامین امنیت و برقراری نظم با رویکرد توجه ویژه به گردشگران راه اندازی شده ولی قرار است محلی دائمی به همین منظور ایجاد شود.

پلیس توریسم که مطالبه مردم بود، توانست بخشی از مشکلات موجود را برای کسبه و مردم محلی حل کند و همین مسئله منجر شد تا کسبه و مردم ساکن در بافت جهانی یزد خصوصاً محله مسجد جامع، با تدارک مراسمی از زحمات و توجه ویژه استاندار به گردشگری، بافت تاریخی و پیگیری مسائل این حوزه خصوصا در بدو قبول مسئولیت قدردانی کنند.

البته کسبه در محضر استاندار از وجود مشکلات خصوصا پابرجا بودن بسیاری از مسائل قبلی گلایه کردند و با تاکید بر این که تداوم فعالیت های پلیس توریسم تاکنون بخش زیادی از این مشکلات را حل کرده، خواستار حل و فصل مابقی مسائل موجود در بافت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس توریسم بخشی از مشکلاتمان را حل کرد

پلیس توریسم بخشی از مشکلاتمان را حل کرد