مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-01سياسي

مدیرعامل پیشین خبرگزاری صداوسیما: در بیمارستان خبر تغییرم را شنیدم


در پی تغییر مدیرعامل خبرگزاری صداوسیما که شامگاه یکشنبه (9 آبان ماه) خبر آن رسما اعلام شد، سیدمهرداد سیدمهدی، مدیرعامل پیشین این خبرگزاری مطلبی را منتشر و اعلام کرد در بیمارستان بوده که این خبر را شنیده است.

- مدیرعامل پیشین خبرگزاری صداوسیما: در بیمارستان خبر تغییرم را شنیدم در پی تغییر مدیرعامل خبرگزاری صداوسیما که شامگاه یکشنبه (9 آبان ماه) خبر آن رسما اعلام شد، سیدمهرداد سیدمهدی، مدیرعامل پیشین این خبرگزاری مطلبی را منتشر و اعلام کرد در بیمارستان بوده که این خبر را شنیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی سازمان صداوسیما شامگاه شنبه (نهم آبان ماه) مدیران شبکه خبر و خبرگزاری صداوسیما را تغییر داد ؛ در پی این تغییر، حسن عابدینی به عنوان سرپرست خبرگزاری صداوسیما و شهرام وثوقی راد به عنوان سرپرست شبکه خبر منصوب شدند.

سیدمهرداد سیدمهدی شامگاه گذشته در واکنش به این تصمیم نوشته است: أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ (سوره زمر آیه 36) امشب که در بیمارستان متوجه شدم بار مسوولیت از دوش این بنده حقیر برداشته شد واقعا خدا را شکر کردم و امیدوارم دوستان بعدی در ادامه مسیر موفق و موید باشند.

در تمام این سال ها در کنار همکاران خوبم در پخش اخبار سیما و خبرگزاری صدا و سیما زندگی کردم و نه کار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پیشین خبرگزاری صداوسیما: در بیمارستان خبر تغییرم را شنیدم

مدیرعامل پیشین خبرگزاری صداوسیما: در بیمارستان خبر تغییرم را شنیدم